برزنت کانتینری

فروش انواع پارچه برزنت در مجموعه ی ایران برزنت صورت می پذیرد.

برزنت کانتینری

برزنت
برزنت کانتینری

برزنت کانتینری نوعی پارچه برزنتی بسیار پرکاربرد است، که دارای استفاده‌ های بسیار زیادی می‌باشد. در حال حاضر این نوع پارچه برزنت از با کیفیت ‌ترین و مرغوب‌ ترین و همچنین جدیدترین انواع پارچه برزنتی بشمار می رود، که دارای نام‌ های دیگری مانند مشمع کانتینری، برزنت ترانزیتی، چادر ترانزیتی و موارد مشابه دیگر است.
با توجه به ویژگی‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، این نوع پارچه‌ برزنتی به‌ عنوان بهترین و مطمئن ‌ترین انتخاب برای پوشش بارهای که همه روزه در سطح جاده‌ ها در فصول مختلف در حال جابجایی هست انتخاب می گردد.
برزنت کانتینری به صورت یک رو و دو رو قابل تولید می باشد. به طبع برزنت کانتینری به صورت دو رو از مقاومت و استحکام الاتری نسبت به برزنت کانتینری به صورت یک رو برخوردار می باشد. 
در واقع این نوع پارچه برزنتی، بدون هیچ محدودیتی این قابلیت را دارد، که به بهترین وجه ممکن از محموله موجود در کانتینرها به نحو احسن محافظت کند. ایران برزنت مرکز طراحی و تولید انواع برزنت کانتینری در سراسر کشور آماده ی ارائه انواع برزنت کانتینری ارزان، خدمت شما مشتریان عزیز در رنگ و دوخت دلخواه و با ابعاد قابل سفارش می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما در این مجموعه تماس حاصل نمایید و بهترین برزنت کانتینری را خریداری نمایید.
۰ ۰
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.